Zostań w domu, uruchomiliśmy Telefoniczne Centrum Obsługi.
Od dziś wszyscy Klienci Indywidualni również nie posiadający Bankowości Internetowej, bez wychodzenia z domu zyskają dostęp do swoich kont. Przez telefon opłacisz dowolny rachunek np. za wodę, gaz lub prąd. Telefoniczne Centrum Obsługi czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:30
Dzwoniąc do Telefonicznego Centrum Obsługi złożysz miedzy innymi dyspozycję:
- przelewu,
- spłaty kredytów,
- przewalutowania,
- uruchomienia kantoru internetowego,
- zamówienia kart płatniczych (nowa karta, duplikat, dodatkowa karta),
- uruchomienia bankowości internetowej,
- uzyskasz informacje dotyczące salda rachunku.
Dodatkowo możesz skontaktować się z nami przez formularz, (kliknij w ikonę).
Zadbaj o swoje bezpieczeństwo
- Zrezygnuj z osobistych wizyt w banku!
- Unikaj skupisk ludzi!
- Unikaj gotówki, za zakupy płać kartą, najlepiej zbliżeniowo (limit pojedynczej płatności zwiększono do 100 zł)!
- Po skorzystaniu z bankomatów lub wpisaniu kodu PIN w terminalu pamiętaj o higienie rąk!
- Uważaj na oszustów, zachowaj rozsądek. Bank nigdy nie prosi o podanie loginu, hasła lub treści SMS-a służących do autoryzacji operacji w Twojej
Bankowości Internetowej.